DARMOWA wysyłka w 24h
14 dni na zwrot


Wymiana

Chcesz coś wymienić?

W sklepie IMESIA WOMEN’S FASHION wymiana jest darmowa!

Jeżeli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru, lub też chcesz wymienić produkt na inny skorzystaj z procedury Wymiany. W IMESII wymiana towaru polega na wypełnieniu formularza wymiany, który jest do pobrania u nas na stronie. Towar zapakowany w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem wymiany i dowodem zakupu (paragon) należy odesłać na nasz adres firmowy:

IMESIA WOMEN’S FASHION

UL. MAŁCZEWSKA 91

BRZEZINY 95-060

TEL. 577-810-920

E-MAIL: kontakt@imesia@.pl

Pamiętaj aby produkt nie nosił żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń oraz zapachów. W przeciwnym razie produkt odsyłamy na twój koszt.

Formularz wymiany do pobrania tutaj

Zwroty

Ile masz czasu na zwrot?

Na zwrot zakupionego przez siebie produktu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty wolne od zapachów. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy.

Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@imesia.pl 

Szanowni Państwo! W celu poprawienia jakości naszych produktów bardzo chcielibyśmy prosić o podanie przyczyny zwrotu towaru. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego za wszystkie państwa opinie serdecznie dziękujemy.
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile to kosztuje?
Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Jak dokonać zwrotu?
Wydrukuj Formularz zwrotu, następnie włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z dokumentem zwrotu i dokumentem zakupu (paragon).
Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z nr nadania do czasu otrzymania zwrotu.

Adres

IMESIA WOMEN’S FASHION

UL. MAŁCZEWSKA 91

95-060 Brzeziny

TEL: 577- 810-920

E-MAIL: kontakt@imesia.pl

Formularz zwrotu do pobrania tutaj


Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  1. płatność za pobraniem- zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu
  2. szybkie płatności - kwota zostanie przelana przy pomocy PAYU  na konto z którego wykonana była płatność
  3. szybkie płatności - zwrot pieniędzy przy pomocy PAYPAL na konto z którego wykonana była płatność
  4. płatność kartą kredytową - zwrot pieniędzy na konto karty kredytowej


Czy możliwy jest zwrot towaru otrzymanego w wyniku wymiany? 
Tak. Procedura zwrotu wygląda w ten sam sposób, jakby produkt był zwracany za pierwszym razem.

W jakich sytuacjach nie mogę zwrócić towaru? 
Towary, które nie podlegają zwrotom: towar na specjalne zamówienie, towar noszący jakiekolwiek ślady użytkowania ( w tym nieprzyjemny zapach - nie jesteśmy w stanie odsprzedać produktu).

Jak mogę zwrócić moje zamówienie jeśli nie mieszkam w Polsce? 
Firma IMESIA jest firmą międzynarodową. dlatego też zwrot z innego kraju również jest możliwy, za okazaniem odpowiednich dokumentów. Koszt ponosi nadawca.

 

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@imesia.pl Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.


Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. IMESIA odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. IMESIA jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

Formularz reklamacji do pobrania tutaj